woensdag 2 september 2015

Fotodagboek: wijndegustatie Lidl


Vorige week was ik te gast op de wijndegustatie van Lidl. Hierbij werden de  herfstwijnen voorgesteld, samen met enkele hapjes die perfect bij de verschillende wijnen samengaan. 
Het waren allemaal betaalbare, maar lekkere wijnen, iets wat we allemaal wel leuk vinden, niet? Samen met enkele andere bloggers kreeg ik de kans om deze wijnen te proeven.
Mijn vriend was mee als fotograaf, zo kunnen ook jullie meegenieten van deze gezellige degustatie. 




De degustatie vond plaats in hartje Brussel, in B&B Maison Marguerite
Samen met Hap & Tap reed ik naar Brussel. Bekijk zeker eens de blog van deze sympathieke dame, want ook zij is gepassioneerd door lekkere gerechten en mooie foto's. 


Bij elke wijn kregen we een bijpassend mini-gerechtje. Jammer genoeg was geen enkel gerecht vegetarisch, maar gelukkig maakte de kok wel aangepaste gerechtjes voor mij (dankjewel!). 



En die kok mocht voor de gelegenheid koken in een wel erg leuke keuken. Ben jij iemand die de Lotto heeft gewonnen? Wel, 28 september is mijn verjaardag. En zo een prachtig fornuis van Smeg staat op mijn verlanglijstje. 



Mijn grote favoriet van de avond was Pouilly Fumé 2014, een fijne en frisse witte wijn.


Liefs,

Céline

20 opmerkingen:

  1. de wijn heb ik genoteerd, ik ben benieuwd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben zelf niet zo'n wijndrinker, maar het ziet er allemaal erg gemoedelijk uit! En het zal zeker erg lekker zijn geweest. Leuk dat je gereageerd heb op mijn receptenblog, en ik moet je gelijk geven, nadat ik meer informatie heb opgezocht over de tonijn, ben ik het helemaal met je eens dat het eigenlijk niet kan.
    groetjes Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er uit als een gezellig dagje. Ik drink zelf geen wijn maar de hapjes zagen er wel lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lidl heeft inderdaad geen slechte wijnen voor geen slechte prijzen!
    Ziet er gezellig uit, die wijndegustatie! En die hapjes... mmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er wel leuk en gezellig uit! Alles ziet er zo overheerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zag er erg gezellig uit! Zelf ben ik (officieel) nog te jong om te drinken maar dit is wel een leuk artikeltje! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Had jij eventjes geluk Céline en toch lief van die kok dat hij aan jou gedacht heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zoiets zie ik helemaal zitten Céline...

    en jij boft wel..

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Da's de moeite, Céline ! En die Smeg..., wie wil die niet in de keuken... ?!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heh, wist niet eens dat Lidl dit deed - geinig. Ah wel vriendelijk van Mr. kok!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 't ziet er allemaal picobello uit, céline!

    een pluim ook voor de kok, die voor jou speciallekes maakte! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zo'n wijndegustatie zou ik ook wel willen meemaken hoor, Celine!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer dat ik niet meer mag noch kàn drinken want je weer mooi vormgegeven log doet me watertanden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je daar heen mocht! Ziet er allemaal lekker uit. En leuke hint voor die keuken haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er leuk en gezellig uit. Wat leuk dat je hier heen mocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, tof! Lijkt mij erg leuk om dit mee te maken.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Betaalbaar en lekkere wijnen? Sounds about right! Leuke foto's ook, het eten zag er heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie presentatie , fijn om mee te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wij hebben net gisteren een fles wijn gekregen van jouw favoriet. Dus ik ben nu wel benieuwd naar zijn smaak.

    BeantwoordenVerwijderen