maandag 7 juli 2014

Fotodagboek #4

Eigenlijk was het de bedoeling dat ik eens een vlog zou maken. Een vlog is iets waar je tegenwoordig niet meer naast kan kijken op Youtube. Het is een dagboek in de vorm van een video. Ik wou er eentje maken met voeding in de hoofdrol, maar eerlijk? Zo heel de tijd praten tegen een camera die me geen antwoorden kan geven: niets voor mij. Ik ga mijn focus vanaf nu leggen op video's waarin ik keukentechnieken uitleg. Daar hebben jullie veel meer aan. 

En in plaats van zo een vlog hou ik gewoon een fotodagboek bij met mijn gsm. Want dat vind ik eigenlijk best wel leuk.





Doordat ik vaak lang op de trein moet zitten, lees ik erg vaak boeken op de trein. Ik vond het echter tijd voor iets anders. Toen ik in de boekhandel het kleurboek voor volwassen zag liggen ben ik hem maar snel gaan afrekenen. En dit is het eerste resultaat. Al moet ik wel nog wat oefenen. 


Hier in België beginnen de solden op 1 juli en ik heb alvast mijn slag thuisgehaald. Een mooie nieuwe ketting, een paar topjes en een leuke tas. Daar wordt een vrouw blij van. Al vind ik het wel jammer dat ik ben gaan winkelen in Kortrijk. Gisteren zag ik namelijk dat er ook in Brussel heel wat leuke winkels zijn.


Als klein meisje heb ik er altijd al van gedroomd om naar Australië te gaan. Mijn kamer ging vol met kaarten en foto's van Australië. Als alles goed gaat, heb ik in september mijn eerste echte job. En met wat sparen vertrek ik in juli volgend jaar naar Australië. Mijn droom is nog steeds om daar alleen naar toe te gaan. En die droom komt alsmaar dichterbij. 


Momenteel zit de zon wat verstopt, maar vorige week was het echt super leuk weer. Ik heb daar, als foodie, van geprofiteerd door eten te maken in de tuin. Niets zo leuk als groentjes versnijden in de zon.


Wat heb ik genoten van dit WK. Onze Rode Duivels hebben het echt waar geweldig gedaan. En ik was, elke keer opnieuw op post om te supporteren. 

Wil je meer foto's zien? Dan kan je me volgen op Instagram. 

25 opmerkingen:

  1. Hmmm, milkshake!
    En dat konijntje, zo lief!
    Hele leuke post en blog!

    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kleurboek voor volwassenen ziet er zo leuk uit, ik heb het al enkele keren in mijn handen gehad maar nooit meegenomen. Bij deze gaat het alvast op mijn to-shop lijstje :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Wel jammer dat België eruit ligt op het WK, ik had wel graag Nederland-België willen zien en vind het maar niks dat Nederland straks tegen Argentinië moet haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waa wat heb jij een geweldige snijplank! (Ik ben echt dol op van die hele dikke snijplanken, haha.) Ik ben benieuwd naar je aankoopjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aaaah dat konijntje! Dat kleurboek voor volwassene lijkt me echt leuk xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie foto's met uitleg , en nu maar dromen van Australië en wie weet volgend jaar

    (ik probeerde twee keer via mijn i pad te reageren hetgeen niet lukte , benieuwd of het nu via de laptop wel lukt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Australië is een mooie bestemming, alleen jammer dat het zo veraf ligt... ;-)
    En ook jammer dat de zon het een beetje zal laten afweten deze week. Weinig gelegenheid om buiten te kokerellen vrees ik...

    Groetjes, Celine!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bijna 'K'unst, Céline !
    Dat konijntje..., ga je toch niet opeten... ?!
    Jouw foto..., leuke jongedame !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook een 2de poging...
    Dat konijntje..., ga je toch niet opeten, Céline... ?! Jij 'kookt' trouwens alles... ?!
    Bijna 'K'unst !
    Jouw foto -> charmante jongedame !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, een reis naar Australië! Lijkt me geweldig! Ik kijk daar nu al naar uit om je reisverslag van te lezen! :D ;-)

    En eten in de maken, de foto doet alleszins heel zomers aan! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaaah, dat Kleurboek voor Volwassenen lijkt me superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een foto dagboek is ook altijd leuk :-) en wat gaaf Australië! Wil ik ook nog heel graag naartoe gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk dagboek! In welke vorm je het ook giet, het is een plezier om er naar te kijken! Blij voor je dat je zo'n fijne buit binnen rijfde, fijn ook dat je droom langzaam maar zeker in het verschiet komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben ook niet zo van het vloggen. als ik video's maak dan zet uik er een leuk muziekje onder want mijn stem is verschrikkelijk haha xD Wel erg leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk om te zien! En spannend je reis naar Australie. Hopelijk krijgen wij daar ook iets van mee :) ?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke foto's! Wat gaaf dat je (als het goed is) naar Australië gaat! Het lijkt me een prachtig land. Hihi, ik kijk nu al uit naar de foto's :D . Ook leuk dat je ging shoppen! Zo te horen heb je leuke inkoopjes gedaan. Ik ben benieuwd!

    Xjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk om die foto's te zien. Jammer dat België niet door was! Ze hebben zichzelf wel echt laten zien op dit WK

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg leuk zo'n foto overzicht. Wat zou het mooi zijn als je volgend jaar naar Australië kan gaan. Ik duim voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke foto's! En ahh.. wat een lief konijntje <3

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen