dinsdag 3 juni 2014

Getest: de webshop van Usfoodz

Een tijdje terug plaatste ik een bestelling bij Usfoodz. Dit is een webshop waar je heel wat Amerikaanse voedingswaren kan bestellen. 
Ik opende de doos vol nieuwsgierigheid voor de camera. Hopelijk vinden jullie het een leuke video!

Binnenkort mogen jullie trouwens enkele reviews van deze verschillende producten verwachten. En ondertussen kan ik van al die nieuwe lekkernijen proeven..



Ik heb trouwens goed nieuws: vrijdag nog de laatste loodjes en daarna zijn de stages en de examens eindelijk helemaal achter de rug! Ik vertrek zaterdag voor een dagje naar Lille. Om even te ontspannen en bovendien kan wat inspiratie uit de Franse patisseriekeuken nooit kwaad, toch? 

Tot snel!

26 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik houd echt van Americaans eten!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alles van Betty Crocker is heerlijk! Echt. Zo gaaf dat je het gehaald hebt. En Twinkies! Zo lekker. Volgens mij zou mijn vriend die pizza Pringles in één keer leegeten. Pop Tarts zijn ook erg lekker. Wij eten vaak de aardbeienvariant. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je zou het niet slecht doen als presentatrice Céline..

    veel succes bij het einde van je studies..

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt zo leuk om al dat lekkere eten voorbij te zien komen!
    Mmm...

    ~Xx~ Julia
    Creativenails4fun

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu reeds proficiat me stages en examens ! Oef..., voorbij... !
    Geniet van Lille !
    Je filmpje..., (bijna) professioneel, Céline ! Je af en toe guitige reactie maakt het af ! Tof !
    Als alles nu ook zòòòòò lekker is...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh my god, bedankt voor de tip, ik ga meteen rondsnuffelen op de site!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil zo graag een keer iets bestellen daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit zijn de leukste filmpjes! het uit zien pakken van leuke pakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oehh coool, ik wil daar ook echt een keer bestellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohhh .. 't lijkt wel sinterklaas, cèline! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. na je examens heb je wel rust verdient, geniet er maar van, en dan kijk ik al uit wat je van amerikaans eten vindt....ik ben benieuwd eigenlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij laat ons wel op onze honger zitten Céline, figuurlijk en letterlijk! Benieuwd wat jij over de inhoud van deze doos te vertellen hebt...
    En fantastisch dat de examens en de stage bijna achter de rug is, zo'n dagje Lille heb je dus beslist verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dus nog even doorbijten en het zit erop , groot gelijk van er daarna even tussenuit te gaan.
    Benieuwd wat in die doos zit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super lekker allemaal! Helemaal Twinkies... Ben erg benieuwd naar de reviews!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lekker hoor! Een hoop koekjes en snoepjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw leue en vooral lekkere dingen zitten erbij zeg! Ik ben heel benieuwd naar dat blikje met vanille-ijs smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb met knorrende maag je vlog bekeken. Wat een fijne en lekkere dingen!

    In Amsterdam heb je in de Leidsestraat een winkel genaamd: Eichholtz. (http://eichholtzdeli.nl/). Hier kom ik ook erg graag om even te neuzen en wat lekkers mee te nemen. Etenswaren vanuit vele werelddelen! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een amusante manier om je nieuwe etenswaren te presenteren. Dat doe je als een professional! Ik ben al benieuwd wat je gaat uitproberen!
    Fijn dat de examens erop zitten en nu maar hopen op schitterende resultaten! Geniet maar van je uitstap naar Lille. Ik was er onlangs ook. Een fascinerende stad.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik ga ook eens bestellen bij USfoodz denk ik :) ik ga soms eens naar de american foodstore in antwerpen, hebben ze min of meer hetzelfde!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tof unboxing filmpje, ik ben benieuwd naar je reviews!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een leuk pakket, ik ga eens even een kijkje nemen op de site ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind dit zo'n leuke shop ben gek op Amerikaanse nieuwe producten proberen. Toen in new york was had zoveel mee naar huis genomen haha

    BeantwoordenVerwijderen