woensdag 18 maart 2015

My life in pictures - maart 2015 #3

De lente hangt deze week nog een beetje in de lucht, al wordt hij nog steeds achtervolgd door de winter. Wat kan het koud zijn in de ochtend!


Dit kommetje kocht ik deze week in de Action. Niet alleen omdat ik het een mooi kommetje vind, maar ook om de tekst die er op te lezen is. 'Geniet van alle momenten, niets is voor altijd'. En dat is iets wat we allemaal wat meer moeten doen: genieten. 


Dit slaatje at ik als tussendoortje tijdens het shoppen in Ninove. Eigenlijk moet dit, volgens de menukaart, een tomaat mozzarella voorstellen. Jammer genoeg is er niet veel mozzarella en tomaat te vinden. Naar mijn mening is er net iets te veel sla aanwezig. En iets wat ik niet snap bij een Italiaanse salade: wat doet die meloen daar?
Maar goed, het was lekker. Het was alleen niet echt wat ik van 'tomaat mozzarella' verwacht. 



Ok, bij deze foto moet ik me verontschuldigen voor de kwaliteit. Het is niet makkelijk om foto's te nemen met de smartphone als het donker en gezellig is. Maar ik wil jullie dolgraag deze Gentse tip vertellen. Niet ver buiten het centrum ligt namelijk Eetkaffee Multatuli.
Ik at er heerlijke halloumi. Maar vooral de tiramisu met speculaas achteraf was enorm lekker. Meer informatie vind je op hun facebookpagina: klik hier. 



Ik ging ook naar een bijeenkomst van Volkswagen. En al word ik 99 jaar oud, ik zal altijd fan blijven van deze busjes. Zijn ze niet leuk?


En als afsluiter deze foto: de kever die al een tijdje in onze garage te vinden is.

De komende week staat er heel wat op het programma: een verjaardagsfeestje, een fotoshoot en een bezoek aan het Kerkfoodfestival in Gent. 

Liefs,
Céline

24 opmerkingen:

  1. Jij bent een levensgenietertje, Céline... !
    En een Kever, in jouw garage ?! Amai !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kommetje van de Action is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het woord levensgenieter staat hier perfect.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahahah..inderdaad een beetje te groene salade!! En ik ben ook gek op Volkswagen! Vooral die busjes zo gaaf! Ben benieuwd naar de fotoshoot!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet groene salade heerlijk uit. Kever zie je niet zo meer. Leuk dat je tegen kwam. Leuke kommetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelijk heb je om deze mooie kom aan te schaffen, zo wordt er je elke dag aan herinnerd hoe mooi het leven is, hoe vluchtig ook, dus van elk moment genieten is beslist de boodschap. En dat valt bij jou niet in dovemansoren hé, je hebt er het handje van weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hehe...die meloen op dat bord tot daar aan toe...maar tomaat mozarella met kiwi??? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die quote is wel heel mooi, ik denk dat je inderdaad overal van moet genieten! Wel jammer dat je bij een tomaat mozzarella salade in verhouding meer sla kreeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die volkswagen busjes zijn super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een Kever ik wou dat ik er één had Céline..

    een mooie quote op daat kommetje

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie kever Céline, altijd al een boontje voor gehad.
    Soms kiest een mens al eens iets van de kaart wat dan niet blijkt te voldoen aan de verwachtingen.
    Je hebt nog eenpak leuke dingen in het verschiet, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liefde voor Volkswagen busjes! Sowieso! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk zeg een Kever! Ik vind het echt gaaf :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lijkt me een super leuke week! En de salade ziet er best lekker uit; maar ik zou ook gedacht hebben: heee waar is de mozzarella dan? Haha! En wat een leuke auto heb jij. x - Naomi in Wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
  15. de slaatjes zien er lekker uit, maar inderdaad...waar is die tomaat???

    BeantwoordenVerwijderen
  16. "KerkFOODfestival" blijft hangen......(ff googlen, wegens niet ver van mij vandaan)...WAUW, hopelijk komen er nog edities want dit weekend lukt niet, jammergenoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die tekst op dat kommetje is inderdaad mooi. Ik zou er elke morgen mijn ontbijtgranen uit eten, dan begin je de dag altijd goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke foto's! Tof die oude auto's

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, ik krijg zoveel honger van al die lekkere dingen hier te zien! :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mijn eerste autootje was een zwarte kever die ik erfde van een tante! Wat heb ik rondgetuft met dit karretje en soms zaten er een hele bende kinderen uit de buurt in toen we tijdens de vakantiemaanden naar zee reden! Gordels bestonden nog niet en ze plooiden zich zelfs in de kattenbak achteraan.
    Ik geniet van elke dag ,want die dag komt nooit meer terug! Je moet er het beste uithalen en genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ziet het eter er lekker uit, ik krijg er echt honger van. x

    BeantwoordenVerwijderen