zaterdag 9 mei 2015

Getest: Webprint

Onlangs plaatste ik een bestelling online bij webprint.
Ik ben namelijk een grote fan van herinneringen bewaren in de vorm van foto’s.
Benieuwd wat ik er van vond? Lees dan snel verder!


Op de website kan je kiezen uit heel wat zaken: van wanddecoratie tot kalenders en agenda’s. Ik koos ervoor om een poster te bestellen en enkele visitekaartjes. Dat laatste is namelijk erg handig op persevenementen. 

Ik ben erg tevreden van de visitekaartjes. Je kan zelf helemaal jouw ontwerp maken, wat ik een leuke functie vind. Bovendien krijg je ook nog eens een handig doosje mee om ze in te bewaren (in plaats van een lompe kartonnen doos zoals op andere sites).
Wat vinden jullie er van? Ik ben alvast erg tevreden!


Verder koos ik ook om een poster te bestellen. Op de site is er namelijk een leuke functie om een collage te maken. Lezers die me volgen op Instagram, weten dat ik ik erg vaak foto’s via deze applicatie online zet. Wel, ik zag in die collage de ideale kans om eens al die herinneringen om te zetten in iets wat ik écht kan vasthouden. 
Ik bestelde een poster met mijn favoriete Instagrams erop. En wat is die leuk geworden. Ik had eerlijk gezegd een beetje schrik voor de kwaliteit, maar deze was perfect in orde!
En nu heb ik op mijn kamer een leuk Instagramhoekje!

Ook zin gekregen om iets te bestellen? Neem een kijkje op de site van Webprint.

14 opmerkingen:

  1. Daar ga ik zeker eens kijken, ik ben dol op leuke dingen.

    Love As Always
    di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh ga ik zeker eens bekijken! Die instagram poster is echt leuk :)

    XO Naomi in Wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ondertussen eens op de website gaan kijken, zie dat ze ook fotoalbums hebben, maak die jaarlijks van de reis, ze hebben een grote variatie en de prijzen zien er ook best goed uit. Bedankt voor de tip. Jouw kaartjes zien er trouwens heel leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Interessante website! Ga ik zeker eens van naderbij bekijken. Zeker na het zien van jou poster en de originele visitekaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw visitekaartjes zien er geweldig uit! Heel vrolijk en ze vallen direct op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi die visitekaartjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het ziet er inderdaad bijzonder mooi uit, céline! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moet dringend eens wat visitekaartjes laten maken. Misschien doe ik dus ook beroep op ze.
    Merci voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben de laatste tijd ook aan het overwegen om visitekaartjes te maken, dus ik ga zeker eens een kijkje nemen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie visitekaartjes heb je Céline..

    bedankt voor de tip

    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, je visitekaartjes zien er prachtig uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben ook grote fan van herinneringen op foto's! De poster is echt super, leuk om al die momenten in je leven te kunnen bekijken. Die visitekaartjes zien er ook erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind ze schattig, fruitig fris en speels. Ja, ik vind ze mooi.

    BeantwoordenVerwijderen