dinsdag 18 augustus 2015

Bradley Cooper binnenkort te zien in 'Burnt'

Bradley Cooper is één van die acteurs die bij mij onmiddellijk een belletje doen rinkelen.
Eerlijk gezegd ken ik niet zo veel acteurs bij naam. Bradley is dus echt wel een uitzondering (samen met Ryan Gosling, duh!).
Toen ik zag dat hij in het najaar te zien is in een nieuwe film die volledig in het teken staat van het leven als kok, was ik enorm benieuwd. 




In 'Burnt' speelt Bradley Cooper ambitieuze chef die aan de top van de culinaire wereld stond voor zijn carrière een dieptepunt kende. Hij barst van de ambitie, waardoor hij vaak ook opvliegend is ten opzichte van zijn personeel. Hij beslist om zijn carrière nieuw leven in te blazen: hij wil het beste restaurant van de wereld. Naast Bradley Cooper spelen ook Uma Thurman, Omar Sy, Sienna Miller, Daniel Bruhl, Emma Thompson, Lily James,Matthew Rhys, Jamie Dornan en Alicia Vikander mee in de film. Ik ben alvast erg benieuwd naar de film, vooral omdat die erg herkenbaar is voor mensen met veel ambitie in het leven. Net zoals ik dus. Bovendien heb ik erg veel respect voor mensen die iets zo graag willen, dat ze er ook voor de volle 100% voor gaan.
Dat is passie.

Ga jij ook een kijkje nemen? 

17 opmerkingen:

  1. dat is iets om in 't oog te houden, céline! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yes chef! dat doet me denken aan gordon ramsey...
    ik weet nog niet of ik ga zien....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk wekt deze film jouw belangstelling, het gaat daar allemaal immers over jouw passie knappe keukenprinses!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze film kende ik nog niet maar ik ben er wel nieuwsgierig naar.
    Eigenlijk zou ik die wel willen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moet het toegeven, ik ben absoluut niet meer bij :-(
    Nooit van gehoord, van Bradley Cooper!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me super interessant! Ik vind Bradley een geweldige acteur dus I'm interested!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tot nu toe onbekend Céline

    maar het lijkt me wel de moeite waard

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeeej!! Dit moet ik in de gaten houden!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Na het zien van de trailer ergens deze week ben ik ook heel benieuwd naar deze film! Ook de vergelijking met Sergio Herman qua uiterlijk van het hoofdpersonage vond ik zeer gelijkend trouwens...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bradley Cooper is ook een van de weinige acteurs die ik bij naam ken, hij is echt een geweldige acteur waar ik naar opkijk! Ik ben dan ook erg benieuwd naar de film!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ken hem eigenlijk niet, maar het lijkt me wel interessant!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ryan zag ik gisteren nog spelen in United States of Leland. Moeilijke film.
    OT: mijn oudste zoon wordt collega van je. Enfin, niet in dezelfde school, neem ik aan :-)
    Hij gaat straks fysica geven in het college in Aalst.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah deze kende ik nog niet! Het lijkt me erg leuk! Leuke blog heb je trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je weet ze wel uit te kiezen Céline, knappe binken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heb over de film gelezen. Met deze acteur ;-) wordt de film zeker het bekijken waard!!

    BeantwoordenVerwijderen